Atenent a l’evolució de la crisi sanitària i a les indicacions de les autoritats sanitàries que faran en els propers dies de tornar a teletreballar sempre que sigui possible, la direcció de la FCEDF ha decidit que tot el personal de la Federació treballarà exclusivament des de casa com es va fer durant l’estat d’alarma a partir d’avui dimarts dia 13 d’octubre i durant les properes dues setmanes o, fins les indicacions de les autoritats sanitàries que s’aixequen les mesures previstes.

El personal de la FCEDF continua donant servei, a tots els clubs, federats i persones relacionades amb l’esport adaptat, mitjançant el correu electrònic info@esportadaptat.cat i també des dels correus electrònics dels diferents departaments de la Federació. Si és necesari contactar telefònicament ho poden fer trucant al número de telèfon: 622 67 68 00.

Lamentem les molèsties que això pugui ocasionar i us agraïm per endavant la vostra comprensió i col·laboració davant d’aquesta situació.

Write a comment:

Your email address will not be published.