La FCEDF ha decidit finalitzar la temporada actual de Bàsket CR per la situació social i sanitària derivada de la COVID-19

A continuació, detallem com quedaria la competició de Lliga Catalana, la Copa Catalunya, Supercopa, el TICB i Campionats d’Espanya:

Lliga Catalana de Bàsquet CR: La lliga quedarà com finalitzada a data 15 de març del 2020, quan es va declarar oficialment l’estat d’alarma. La classificació existent a la data esmentada restarà com a definitiva i no es declararà cap campió de Lliga Catalana degut a la diferència de partits jugats entre els diferents equips participants.

Copa de Catalunya: actualment queda ajornada amb la intenció de poder organitzar-la a final de l’any 2020.

– Supercopa: aquesta edició, no hi hauria Supercopa.

Campionats d’Espanya: la FEDDF, juntament amb la resta de federacions espanyoles, estan treballant per poder portar a terme els diferents Campionats d’Espanya pendents. En el de cas del bàsquet, resta per disputar el Promeses BSR encara amb data per determinar i si finalment es durà a terme.

TICB de Bàsquet CR: actualment, no es farà a la data prevista a juliol i restarà pendent de nova data amb la intenció de poder celebrar-ho si la situació ho permet.

Actualment, aquesta és la situació general de tota l’activitat pròpia Catalana i Espanyola, que anirà agafant forma a mesura que evolucioni la situació social i sanitària derivada de la COVID-19.

Per la nostra part, anirem informant de tot el referent a aquest esport i aspectes genèrics a mesura que tinguem informació i accions clares a dur a terme.

Encara no hi ha establerts protocols d’actuació oficials referents al funcionaments de les futures competicions. Un cop el CSD tingui aquests protocols treballats amb les respectives federacions espanyoles, des de la nostra federació, farem les adaptacions pertinents que siguin necessàries sempre prioritzant la salut i benestar dels participants.

Pròximament, un cop tinguem més informació i avancem a les fases de desescalada, convocarem una reunió amb els Clubs.

Write a comment:

Your email address will not be published.