El dissabte 30 de maig, dins de les competicions de la XVIII edició dels Jocs Catalans es disputa la Copa Catalana de petanca inclusiva a les instal.lacions del Club Petanca Can Jofresa en Terrassa.

A partir de les 10h començarà la competició que es disputarà durant tota la jornada de dissabte i que comptarà amb la participació de nombroses tripletes, tant participants habituals de la Lliga Catalana com nous equips incorporats per aquesta competició. Es mantindrà el caràcter inclusiu i mixt, promovent la participació conjunta de persones amb i sense discapacitat en un entorn de convivència i esport.

Amb la celebració de la Copa Catalana de petanca es posarà punt i final a la millor temporada de la petanca inclusiva catalana.

Write a comment:

*

Your email address will not be published.