Aquest diumenge 26 d’abril es disputa la tercera i darrera jornada de la Lliga Catalana de Natació adaptació que tindrà lloc a les instal.lacions del Club Natació Barcelona a partir de les 9h.
La tercera i darrera jornada de la competició d’enguany comptarà amb la presència dels màxims favorits i favorites a guanyar la Lliga Catalana d’aquest any. Al finalitzar aquesta tercera jornada es portarà a terme l’acte de d’entrega de premis als millors nedadors/es i Club d’aquesta Lliga Catalana.
La propera competició de natació adaptada, el Trofeu Jocs Catalans, tindrà lloc dins de les competicions dels Jocs Catalans que es portaran a terme durant el cap de setmana del 30 i 31 de maig a la ciutat de Terrassa.