
Aquest dimarts 4 de març es va portar a terme la presentació del Congrés Gironí de l’Esport Adaptat i Inclusiu que tindrà lloc a Girona el dissabte 26 d’abril i on la Federació Catalana d’Esports de persones amb Discapacitat Física estarà present.
En l’acte de presentació van participar Jordi Masquef, President de la Taula de l’Esport Adaptat i diputat d’Esports de la Diputació de Girona, Àdam Bertran, Regidor d’Esports de l’Ajuntament de Girona i Narcís Casassa, Cap de la Representació Territorial de l’Esport de la Generalitat de Catalunya a Girona.
El Congrés Gironí de l’Esport Adaptat i Inclusiu vol ser un punt de trobada de tots els agents implicats en les activitats físiques relacionades amb el lleure esportiu, la salut i la competició per crear xarxa, donar visibilitat i coneixement, sensibilitzar i conscienciar.
S’han dissenyat i planificat diferents taules rodones, tallers i experiències a través dels quals es pretén sensibilitzar sobre la normalitat i la viabilitat de l’esport adaptat, identificant les principals barreres, i sobre la capacitat de superació i adaptació, així com sobre la transformació dels entorns urbans i naturals i on la FCEDF estarà present en una de les ponències del Congrés.